BADANIA MARKETINGOWE

Mierzymy, weryfikujemy, sprawdzamy, analizujemy, budujemy wartościowe rekomendacje czyli wspomagamy decyzje przedsiębiorstw we wszystkich obszarach zarządzania marketingowego.

więcej

RAPORTY

Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą raportów syndykatowych.

więcej

SPECJALIZACJE

Specjalizujemy się w branżach FMCG, budowlanej, optycznej i sportowej.

więcej

AKTUALNOŚCI jezderkusie!

ZAPRASZAMY DO SPOTKANIA Z BCMM PODCZAS EUROPEJSKIEGO KONGRESU GOSPODARCZEGO

EKG to największe spotkanie biznesowe w Europie Centralnej, które odbywa się w dniach 10-12 maja 2017r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Jak co roku, realizujemy badanie satysfakcji uczestników Kongresu. Podczas tej edycji EKG swoją opinię będzie można przekazać nam bezpośrednio. Zapraszamy do odwiedzenia nas na stoisku BCMM nr 31.

POSTAWY ARCHITEKTÓW WOBEC TECHNOLOGII BIM

Technologia BIM (ang. Building Information Modeling) szybko wkracza do pracowni architektonicznych, również w Polsce. O to jak wielu architektów stosuje BIM, jakie są ich postawy wobec tej technologii, zapytaliśmy w cyklicznym badaniu architektów „Omnibud-Architekci”. Raport jest dostępny na naszej stronie w zakładce „Raporty branżowe – branża budowlana” kliknij

JAK POLACY CHCĄ SPĘDZAĆ CZAS NA EMERYTURZE - WYNIKI SONDAŻU

Na początku marca br. zapytaliśmy aktywnych zawodowo Polaków w wieku 45-65 lat o ich plany co do spędzania wolnego czasu na emeryturze, a także o to czy respondenci czują się już odpowiednio zabezpieczeni finansowo na ten okres życia. W wynikach sondażu najbardziej zaskoczyło nas spore zróżnicowanie odpowiedzi ze względu na płeć – czyżby perspektywa wspólnego spędzania wolnego czasu na emeryturze nie była zbyt pewna? Wyniki sondażu są dostępne w zakładce raporty / sondaże.

wszystkie wiadomości

Badania przeprowadzane przez firmę BCMM zawsze dostarczają nam wartościowych informacji, które są pomocne w budowaniu strategii i wspomagają rozwój naszego biznesu. Pełen profesjonalizm i elastyczność działania idą w parze ze znakomitymi relacjami i przyjazną atmosferą naszych kontaktów zawodowych.
Maja Kornacka, Marketing ManagerHoya Lens Poland sp. z o.o.
BCMM zrealizowała badania terminowo i profesjonalnie. Raport z badań spełnił nasze oczekiwania.
Anna Laskowska, Brand ManagerPodravka Polska sp. z o.o.
BCMM zrealizowała badania w sposób profesjonalny. Wyrażając swoje zadowolenie rekomendujemy firmę BCMM jako rzetelnego i odpowiedzialnego partnera.
Katarzyna AuguściakChiquita Poland sp. z o.o.
BCMM zrealizowała badania w sposób profesjonalny, staranny i rzetelny.
Magdalena Mróz, Kierownik MarketinguCRH Klinkier sp. z o.o.
Przedstawione raporty z badań spełniły nasze oczekiwania, prezentowały wysoki poziom merytoryczny oraz zrealizowały wszystkie zakładane cele badawcze. Ponadto bardzo cenimy sobie współpracę z badaczami, którzy wykazali się elastycznością, kreatywnością oraz pełnym zrozumieniem naszych potrzeb.
Marcin Leśniak, Research ManagerGrupa Maspex Wadowice
Proces badawczy został przeprowadzony szybko, sprawnie i kompetentnie biorąc pod uwagę zarówno opracowanie instrumentu pomiarowego, rzetelne przeprowadzenie wywiadów, dokładną analizę statystyczną otrzymanych danych jak również końcowy raport z wnioskami.
Monika Teper-Siekaj, MenedżerPKP Cargo SA
BCMM wywiązała się z powierzonych prac terminowo. Badania zrealizowane zostały w sposób profesjonalny, staranny i rzetelny.
Bogusława Krzyk, Kierownik Działu MarketinguWSP Społem Kielce
Podczas realizacji badań pracownicy BCMM wykazali się profesjonalizmem, wysokimi kompetencjami i zaangażowaniem. Przebieg procesu badawczego był na bieżąco konsultowany z zamawiającym. Z przekonaniem możemy zarekomendować BCMM jako kompetentnego i odpowiedzialnego partnera w realizacji badań marketingowych.
Agata Smalcerz, DyrektorGaleria Bielska BWA
Zaprezentowany raport z wyników badań w 100% spełnił nasze oczekiwania. Cały proces przygotowania badania, przeprowadzenia oraz zaprezentowania wyników przebiegł w wyznaczonym harmonogramie i pozwolił JZO na realizowanie działań zgodnie z przyjętym planem marketingowym.
Monika Krygier, Kierownik działu marketinguJZO sp. z o.o.