SPECJALIZACJE sznupanie skuli specjalizacyi
BCMM – badania marketingowe realizuje projekty badawcze dla klientów reprezentujących niemal wszystkie branże. Jednakże najwięcej doświadczeń posiadamy w branży FMCG, optycznej, sportowej i przemyśle – szczególnie w szeroko rozumianej branży budowlanej, gdzie od wielu lat prowadzimy cykliczne badania „Omnibud”.
FMCG jodło i inksze gibko przedowone towory
Badania w branży FMCG obejmują szeroki zakres zagadnień: od badania produktu w każdej z faz cyklu jego życia do badania satysfakcji konsumentów, komunikacji z nimi, poszukiwania insightów, itp. Realizując badania w tej branży najwięcej doświadczeń mamy w testowaniu produktów, ich opakowań oraz w poszukiwaniu insightów konsumenckich. Każdy projekt badawczy konstruowany jest indywidualnie i zwykle przy zastosowaniu połączonych metod badawczych (testów CL, badań jakościowych i eyetrackingowych).
OPTYKA ślypia i brele
Od 2003 roku stale śledzimy rynek optyczny, prowadząc cykliczne badania rynku soczewek okularowych i kontaktowych – projekt Optykbus. Cyklicznie badamy również użytkowników okularów i soczewek. Ponadto realizujemy projekty na indywidualne zlecenie klientów, zarówno wśród użytkowników okularów i soczewek kontaktowych, jak i wśród dystrybutorów (optyków i sieci optycznych), okulistów i optometrystów.
SPORT szport
Cyklicznie badamy aktywność sportową Polaków, a także ich preferencje i zachowania nabywcze w zakresie sprzętu i odzieży sportowej. Prowadzimy również wiele projektów na indywidualne zamówienie klientów (badania ad hoc).
BUDOWNICTWO bauplac
W branży budowlanej realizujemy zarówno badania ad hoc (na indywidualne zamówienie klientów), jak i cykliczne badania syndykatowe. Badaniom w budownictwie dedykowana jest odrębna strona internetowa – OMNIBUD.PL.